Hanna har bloggat som en tok

Anneli: Vad kul!! Kanske skulle kika där jag också då, tihi.

Jasas: SORRY DARLING!!! Han bjöd på spagetti och köttfärssås, smarrigt värre!!
Haha ja men orka tröga folk som inte fattar när dom står ivägen?

spiderchick: Ja, hade dom haft kaffe och bullar med sig så hade det varit helt okej, hah.





Okej, ögonen går i kors och jag orkar inte mer!
Hanna har bloggat som en tok, I love! Så jag har bara läst och läst och läst i över en timme! Ja, inte bara hos Hanna, och ovanstående, men läst ändå. JAMEN! Då bloggar Hanna ytterliggare två gånger?! Men nej, I love så jag klagar inte eller nåt men jag vill ju sova, haha!

Får helt enkelt sluta uppdatera på Bloglovin'.
Fan vad jag älskar heldagar, fastän man är trött och har ont och det är långt så är det så skönt när man kommer hem och är så trött!! Kommer ihåg när jag började praktiken, då gick jag ju "bara" 10-17 och var alltid i säng vid 22 och sov så gott så, haha! Upp 7 och runt, runt.

Sen var det nåt annat jag tänkte på, men jag glömde.
Så nu ska jag läsa dom sista inläggen, försöka låta bli att uppdatera (går inte) och sen plocka ut linser, kissa och borsta tänder för att sen stupa. Gissa nån som kommer bli förvånad när jag lägger mig först, dessutom strax efter 22? Ni får en gissning, och en ledtråd. Börjar på 'O' slutar på 'scar'.

Scar. Coolt. Oooooh, Scaaaar.
Scar. Heter han verkligen så? Oscar? Ja, det gör han vist, HAH!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Man känner sig verkligen uppskattad av dig :D ALLTID!



Så gott, det åt vi till lunch igår, tihihih.

2009-01-16 @ 07:15:59
URL: http://jasas.se
Postat av: Ann-Sophie

Hahaha du är verkligen sjuk kvinna! :D

2009-01-17 @ 13:47:57
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0