Gärna lite mer än bara innan

Marina: Hehe ja men kändes så meningslöst bara.

Spiderchick: Japp det är smarrigt som massor!

Ann-Sophie: Visst är det! Vi håller på och ser om alla från början, är på säsong fyra nu!





Mjaa... What to say? What to do?
Oscar håller på att försöka få fjutt på pasta vattnet så vi får lite spagetti köttfärssås innan jag ska bege mig. Och gärna lite mer än bara innan, så man inte mår dåligt när man skvalpar runt i bassängen sen.
Men inte är hungrig heller.

Så ska jag hitta på middag.
Som ska vara klar när jag kommer hem, höhö. Ska bara säga det till Oscar också, så han vet att han gör middag och att den är klar när jag kommer hem. Så kanske får han hitta på själv vad han ska göra? Vi får se, det löser sig.
Hungrig går jag nog inte ändå.

Pratade för övrigt en snabbis med mami innan.
Om när vi skulle åka eller sådär. Fick bekräftat innan att vi skulle åka då Oscar SMS:ade henne och hon sa att dom var på badet (Antonio har ju på morgonen) för det har ju dratt igång igen, det vi eftersom jag ska dit. Jaja, okej.
Så TJOHO!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vad roligt detta var - läser uppifrån och ner :D

2009-01-19 @ 22:02:12
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0