Fotat mig själv lite

Jag satt och bläddrade igenom bilderna jag la in, eftersom jag ska göra ett inlägg sen om det jag pysslat med idag. Hade fotat mig själv lite, ovanligt? Ne, men den finns sånnadär magnet grejer man använder som "knäpps" (som man öppnar och stänger med) och det kan man använda för att se hur det ser ut om man har piercing.



Under läppen och i tungan, yeah!


I alla fall, när jag gör detta vänder sig (tydligen) Oscar om och följande konversation följer:
- Vem var det?
- (hinner inte svara...)
- Är det DU?!
- Ehh, ja...
- Du såg så söt ut...
- Jaha?!
- ...jag menar så konstig ut!
- Tack, kändes bättre.


Bara för det lägger jag ut en bild på honom när han ser tjock ut OCH där han ser ut att tro sig kunna flyga, mouahaha! (Även om han egentligen klipper i en tröja, mouahaha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0