Finally

Chefen ringde för en stund sen, för det första blev hon så chockad för att jag svarade, haha! Bara för att jag lägger telefonen nånstans i lägenheten, gärna på ljudlöst, och glömmer var så när man ringer får man garanterat lämna meddelande. Hon sa det att hon var så beredd på att börja prata - och så svarade jag! Haha, jag säger då det.

Men, i alla fall, så tycker jag att det var på tiden att jag fick jobba. Jag var ändå där både i måndags och igår trots att jag var ledig. I måndags fick jag dessutom "hoppa in" lite medans Jessica sprang ut på lagret en snabbis.
En kund hann jag hjälpa - wow! Förutom min moster då, med lite krångel och sådär.

I alla fall igen, så har jag drömt om jobbet dom två senaste nätterna, det tycker jag är ett tydligt bevis på att man behöver jobba! Eller var det natten söndag-måndag och igår jag drömde? För natten måndag-tisdag drömde jag en konstig dröm om svärmor. Minns inte första drömmen men i natt diskuterade vi min förlovningsring?


Och apropå jobb(et) så passade jag på att slänga in ett annat inlägg om det också, jobbet alltså.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Är du jobbskadad? Hihi.

2009-01-07 @ 12:46:56
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

Eller så kanske du behöver ha en längre semester? :P



Sån är jag med, har aldrig koll på våra telefoner så då jag svarar låter ALLTID folk förvånade nu förtiden!

2009-01-07 @ 14:15:06
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0