Ett tag eller två

Marina: Mjorå, det blev rätt okej. Mer om det nedan, hehe.





Nu börjar det bli dags att ta på sig kläder, här är kallt.
Och packa väskan till badet så man inte glömmer det. Sen får vi ta ett tag eller två här i hemmet även om jag fick gjort mycket medans Oscar gjorde sin mat. Hans skulle ju göras massa i stekpannan, så jag fick steka min fisk och lägga bort den medans han gjorde sin. Men promenarden får nog vänta till en annan dag, om det inte blir en sen, sen promenard men det är väl inte att räkna med?

Och som jag skrev till Marina så blev fisken rätt okej.
Hade förmodligen för hög värme så det föll ihop när jag vände den för sidorna blev hårda. Men då kommer jag ihåg det till nästa gång för sån var det inte sist jag köpte en annan sort. Men, det gick att äta och blev så smarrigt så! Är glad att jag gjorde den maten och inte Oscars, höhö. Även om han sa att det blev gott men det såg inte det minsta aptitligt ut faktiskt.

Ne, om vi skulle ta och göra nåt av dagen då.

Kommentarer
Postat av: Marina

ska du bada? eller..hmm hade du simskola kanske? (kan inte minnas allt hehe :P) ha det braigt!

2009-01-25 @ 16:00:36
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0