Det finns verkligen folk till allt!!

Marina: Visst är dom? Natti natti på dig också! ...eller god morgon nu förmodligen, hehe.

Jasas: Tack själv du!! Dom har en stor skål med fin, fin sand som dom rullar sig i. Lite lustigt, hah.
Haha det hade jag aldrig hört! Vi säger kort och gott flisa! Eller ja, jag i alla fall.

Anneli: Naaw, mamma hjärtat bliralldeles varm av att läsa, haha.
Nä bläch, jag är så trött på ungar nu så jag spyyyr, haha! Efter mina försök att få tio ungar när jag kom upp i sju i ena och sex i andra, baah! Nu kör jag aging off men det är tråkigt också, dom går till jobbet och kommer hem och om och om igen. Ganska enformigt just nu.




Hah, det finns verkligen folk till allt!
Helt sjukt vad vissa tror eller hittar på. Kolla här vad som stod hos expressen. Oscar som skickade länken (han håller på med så skumma grejer?) och jag bara skrattade när jag läste.
Folk, folk, folk...

Fastnade visst lite i spelet, oops.
Så tråkigt var det, hah! Men nu känns det som det borde vara natti, eller hur? Läsa alla bloggar som kommit sen sist också, vissa har plitat på bra ikväll! Kuuuuul.
Natti natti folket!

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-27 @ 00:33:01
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Så sjukt!!!!

2009-01-27 @ 13:13:33
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vet du, om du ser på Arkiv X, så kanske du börjar tro på sånt... ;p

2009-01-27 @ 14:41:40
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0