Det blev våfflor

Jasas: Eller mitt liv typ, haha. Jaja, det gick över.





Det blev våfflor också.
Hoppsan liksom. Men tänkte att Oscar blev så glad sist, och det finns ju vispvanlijsås (funkade lika bra, om inte bättre, än grädde) sen sist och mixen höll på att gå ut SÅ, det blev våfflor.
Tror ju så sett inte Oscar klagar, som borde vara hemma om 10-15 minuter eller nåt sånt. Om bussar gått som dom ska och sådär. Snart i alla fall.

Så chockad han blir när han kommer hem, I hope.
Våfflor på G igen, sockerkaka på bordet, negerbollar (ja just det, skrev nog inte att jag gjorde det också?) i frysen och kladdkaka i kylen. Men faktiskt så har jag varken diskat, städat eller tvättat.
Men jag tycker jag är ursäktad, haha. Plus att här är rätt rent och fint, disken tar jag ju efter jag bakat allt klart, ingen idé på det nu när det bara kommer mer.

Oops, glömde våfflorna.
Men dom klarade sig, rätt bra. Och det tar ju sin lilla tid att skriva och springa ut i köket och skriva SMS så nu är han snart hemma, tjiho! Då ska vi kolla Saw tycker jag, och äta gott.
Och komma på middag för idag, torsdag och fredag eftersom jag jobbar hel dagar torsdag och fredag så har jag iiingen lust att gå och handla när jag kommer hem. Så. Iiih!!

Kommentarer
Postat av: Jasas

GUUD vad mycket gottegrejer då! :P Du får skriva om Oscar's reaktion, s.

2009-01-14 @ 18:32:06
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0