Det är ju fredag!

Jasas & Marina: Jag vet, men jag försökte be om förlåtelse - igen och väldigt försiktigt! Utan tänder eller fötter!





Dagen börjar med att hemtelefonen ringer.
Malin vill att jag ska komma in och jobba åt henne som har en haltande son hemma. Carina har även ringt en gång, lämnat ett telefonmeddelande och skickat ett SMS. Japp, och klockan var inte ens 11.
Så, det var bara att komma igång och åka sig till jobbet. Vi väntade och väntade på leveransen som var väldigt försenad. Jag fick uppgiften "gå igenom hela måndagens reklamblad och gör skyltar eftersom måndagens priser går in redan IDAG" så det gjorde jag i en timme eller två. Samt att dom skull skrivas ut och sättas upp (sorteringen hamnade på Carina).

Sen blev det leverans, kom nya trådgardiner - som vi väntat! Och bara 59,95 för dom! Helt otroligt. Så då blev det att stuva om i konceptet, bryta lite "regler" och ha sig men det blev så bra så!
Sen kom även Malin ner, eftersom hennes make kommit hem från jobbet och kunde ha hand om barnen. Så hann man alltså se henne lite, och åka upp för backen med henne. Och jag undrar fortfarande vart Patrik tagit vägen.
Och, eftersom vi (tydligen) alltid börjar året med en dunder sängrea, har över 50% av dagens försäljning legat på sängar, madrasser och bäddmadrasser och det har varit fullt upp! Sålde GRYMT bra (hur bra?) och det var riktigt kul att jobba.

Kom äntligen på bussen, med vääärldens mensvärk. Länge sen jag hade så här ont av detta, och då tog jag ändå värktablett vid maten typ tre timmar tidigare.
Funderade på att gå in på Ica och köpa choklad men tänkte att äsch, inte så här mitt i veckan. Och sen kom jag på att banne mig så är det ju fredag! In på Ica, köpa chips och dip till Oscar, cola till oss och choklad och godis till mig. Sicken tur att jag kom på att det var fredag, haha!
Så drickan ligger och gottar till sig i frysen, jag börjar bli lite hungrig så jag ska ta resterna från "lunchen" och sen ska det bli mys. Men tittar man på klockan, vilket jag nyss gjorde, kändes det som att man fick börja nu. Innan jag somnar eller nåt?

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vad bröt ni då för regler? nyfis.



GRIIIIS (kom inte på något annat) jag sitter här och är sugen på ALLT!!!!

2009-01-02 @ 20:39:31
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hehe lät störtbra jue :) förutom det där med värken då.. :/

ha d bra nattikram

2009-01-02 @ 23:11:03
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Mysigt med fredagar ja ;) Lördagar också ;D

2009-01-03 @ 20:59:16
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0