Det är faktiskt fredag

Jasas: Speciellt när man jobbar ovanliga tider vill man kanske inte jobba för många % för att hinna ha ett liv också. Många gånger är man ju ledig när andra jobbar (som nu, för mig idag). Men jag trivs, och vill jag inte jobba är det ju bara att säga nej. Så jag har ju "valt" att jobba såpass, samtidigt som jag fått chansen till det. Hmm, känns snurrigt nu.





Så, nu är Lost klart också.
Ska borsta tänderna och sätta i linserna så är jag så gott som klar att åka och ska inte gå förrän efter 11. Där kom jag på en fördel med att dricka sin mat, det går snabbt! Fast igår sa jag till Oscar att det är lite tråkigt, för tänkte man kanske titta på nåt "till maten" hinner man ju inte förbi vinjetten innan man är klar.
Men nu var det passande, eller om man är stressad.

Och det är faktiskt fredag idag.
Igår kändes som en fredag, och mamma sa att fler sagt det så det var nog så. Skulle precis kolla bussen, bara för att, och då står det "Idag Fredag". Idag är det ju fredag och inte igår. Och även om jag visste igår att jag skulle jobba igår, blev det "Men suck, det var ju inte fredag idag" för jag trott det.
Ibland är man snurrig. Eller rätt ofta.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Snurr i bollen är det bra att vara -- för det tycker jag är ett tecken på att man inte alltid är så.. strikt? :P



Ja jag jobbar ju också kvällar och helger, men det är gott att kunna vara ledig mitt i veckan också! Men helst av allt skulle jag velat jobba mån-fre och vara ledig alla röda dagar nu medans Mio är liten iaf.

2009-01-30 @ 11:01:14
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Du är så söt ;)

2009-01-30 @ 14:02:37
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0