Är det dags att blogga?

Ne men vad säger ni, är det dags att blogga?
Men jag orkar faktiskt inte. Inte det minsta pytte lilla alls.

Igår... Funderar på vad jag gjorde då.
Ja just det, det var då det blev en "Kom när du vill"-dag på jobbet - till stängning.

Sen var ju mötet klockan 8 i morse, tjoho!
Fast det var ju kul så sett, och det är inte så farligt då och då.

Men så bidde dagen ganska lång idag.
Närmare bestämt till klockan 17 istället för 15-16.

Men kul hade jag, hela tiden, så gott som.
Och imorgon bär det av igen, jajjemensan!

10-19.15 YEEHAAW!
En tjejdag då jag, Carina och Jessica är där till öppning och jag och Jessica stänger.

Då ska vi röja som fan och dunder!
Plocket ska flyga och lagret kommer bli så fint så fint!

Men nu går verkligen ögonen i kors och det blir så jobbigt i linserna.
Så jag får förbereda min matlåda för morgondagen (tacooos) och sen plocka ut dom.

Och sen gott folk, ska jag göra nåt helt underbart!
Jag ska lägga mig i min go-goa säng, sluta mina två blå och sova.

Så det får räcka med denna korta och snabba uppdatering tills jag är mer ledig igen.
Natti natti och ha't bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Wiiih, en uppdatering hos min fina favorit <3 Like ya!

2009-01-21 @ 12:07:53
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hej jag kom inte in på dina kommentarer förut idag.. :( "errot... not found" stod det..

trist..

men aja.. nu kommer en kommentar :)

Hoppas dagen blev bra!

2009-01-21 @ 21:24:44
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0