Vi lyckades i alla fall bestämma oss

Jasas: Hah, neej! Mardrömmen verkligen. Tur att jag sådär inbyggt rullar mig till honom så i värsta fall får vi knö på en 80 säng, hah!

Anneli: Jag märker bara sånt, annars, med Oscar när han typ frågar om jag sett vad han skickat och så tar det långt tid innan det kommer. Hel mysko.





Pratade precis med mamma.
Vi ska åka och hämta sängen idag! Har inte bestämt färgen än, men det blir Ikeas Malm. Och så köper vi bara ramen nu för att mäta sen om bak-grejen får plats. Eller huvudgavel hette det visst.
Risken finns, att på några millimeter, kommer inte kunna stänga dörren med huvudgaveln, hah. Nu gör vi ju i princip aldrig det men ändå. Så vi får kolla och fundera.
Vi lyckades i alla fall bestämma oss!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Woho! Likadan som oss då ;) Vår är vit, er vet jag inte... spännande ;)

2009-02-08 @ 18:02:10
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Åh, Malm-serien är sååååå fin!



Hoppas det funkar!!

2009-02-08 @ 20:38:24
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0