Vad är klockan egentligen?

Jasas: Haha, jag skriver alltså för långa inlägg? Vi har väl 2 mil kanske? 20 minuter med buss så det är inte alls farligt! Ungefär samma med bil så det skit smidigt!





Alltså, vad är klockan egentligen?
Ja, det står att den är 18.38 men det känns så konstigt. På ett sätt känner jag "Är den bara halv sju?" men samtidigt känner jag "Är den redan halv sju?" (halv sju var den när jag fick tanken).
När vi kommer hem vid 17 båda två blir hela dagen så konstig. Man har inte varit hemma många timmar, men det är snart läggdags. Känns som det är gör lång tid kvar tills vi ska sova, samtidigt som det känns som det är stress för snart ska vi sova? Gud så knäppt det blev!!

Kommentarer
Postat av: Jasas

TVÅ MIL - det är ju ingenting! FAN vad avis jag blev på dig / er nu :| Vi har ju 14 tror jag - åt båda hållen :( Uhu!



Nej du skriver inte för långa, det är bara jag som lusläser, och tänker 'DET' ska jag kommentera om.. men så glömmer man ju på vägen eftersom du skriver om massa annat :P

2009-02-04 @ 20:03:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0