Se mina filmer igen

Jasas: Jaha, här tjatar du och tjatar men så kolla du inte ens!! Haha ne men jag förstår, dom finns kvar imorgon också!
Hahaha! Jaa, filosofin får han från nån annan, för jag har mitt kvar (som mamma brukar säga)! Han fick spagetti och köttfärssås till lunch, inga bullar här inte!
Jag tänker på dom från mellan östern, tänker att dom är ju så stora familjer och har säkert mor- och farföräldrar boendes hos dom och gör sånna mängder när dom gör mat så en 10 liters dunk olja går som en liter hos "oss"? Kanske inte är så, men så tänker jag!





Blä, Melodifestivalen var en besvikelse.
Inga som var direkt bra, dom enda som stod ut var Heat och Markoolio. Heat för att dom rockade och var rätt okej och kan slå i det stora sen. Markoolio för att han var dålig, haha!

Fan vad störande när man är snurrig.
Tänkte förut "Detta måste jag blogga om" men glömde det - så klart. Sen kom jag på att "Ja just det, det skulle jag ju blogga om! Får jag inte glömma", och gjorde det!

Men nu är det väck, igen.
Skönt så sett med Melodifestivalen, den slutar tidigare än Let's Dance, haha! Men snart natti natti ändå. Spela lite Sims, men först se mina filmer igen, haha!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, och här satt vi och tyckte att det var en bra omgång! Mest för att vi gillade HEAT då :)

2009-02-14 @ 21:52:40
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: spiderchik

nej gud nej jag är från skövde =) fast jag har inte bott här på sju år

2009-02-14 @ 22:23:29
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Jag tänker alltid på kineser och sånt som har det till sina restauranger :P NU ska jag titta på filmerna!!

2009-02-15 @ 08:28:00
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0