När det blir fel, blir det ordentligt fel

Det är så kul när mitt MSN ibland bestämmer sig för att inte skicka allt jag skrivit till Putti. Ibland frågar hon nåt, jag svarar och efter ett tag undrar hon varför jag inte svarar.
Lite så var det igår.

Min dator:
Putti säger: ja tror ja ska sova snart
Putti säger: börjar bli trött...
Putti säger: får ja de?
Jenni säger: Jaja, för den här gången då ;)
Jenni säger: Tror faktiskt jag ska ta och nana nu...
Putti säger: nähä?
Jenni säger: Aha!
Putti säger: aha?
Jenni säger: Japp! :p
Putti säger: e de ditt svar på frågan?
Jenni: Nähä skrev du?

Puttis dator:
Putti säger: ja tror ja ska sova snart
Putti säger: börjar bli trött...
Putti säger: får ja de?
Putti säger: nähä?
Jenni säger: Aha!
Putti säger: aha?
Jenni säger: Japp! :p
Putti säger: e de ditt svar på frågan?
Jenni: Nähä skrev du?


När det blir fel, blir det ordentligt fel.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Fan vad skumtomte! :S

2009-02-08 @ 12:04:25
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Asch då... så blir det ibland för mig om jag har statusen "visa som offline". Fast det blir mer att jag plötsligt får upp en mening skriven av den andra personen med ett klockslag som var för 8-12 minuter sedan... Weird? För jag har allt svarat emellan.

2009-02-08 @ 12:17:10
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0