Djungeltelegrafera

Chathrine: Puh sicken tur att man inte ska löpa eller gå på gym, haha. Promenad är ju bra, det har jag/vi ju kommit igång med ganska bra. Ja, som tur är så har han hakat på morotsstavar som jag kört med nu, och tyckt det varit gott. Sen så klart slinker den ju ner en och annan godis i hans mage också, men han kunde gå med på att ersätta godis (till viss del) med till exempel morötter. Så det är ju positivt. Och han går ju med på sånt för mig, för han vet hur gärna jag vill gå ner.
Gu så gulligt, tack för all hjälp och bra ord!





Now I'm back, oh yeah.
Typ. Bidde typ tre timmar på jobbet. Mat (för Malin) och kaffe med Malin och massa tjöt. Tiden bara flög iväg och efter 15 ändrades busstiderna så jag kom inte ihåg exakt när dom gick så jag fick skynda mig upp och hinna med den sista jag kom ihåg hur den gick.
Men, man kan ju åka tillbaka fler gånger. Om det inte blir nå jobb för då blir det ju ändå. 16 maj fick jag en tid i alla fall, haha. Ne, men jag har schema från 16 mars, det är ju alltid nåt?

Nu ska jag ringa mummu.
Boka bakning och kalas. Sen ska jag promenera och hälsa på farmor och be henne djungeltelegrafera. "Aaaioaiooaaa!! Jenni har kalas i helgen, komsi komsi!!" ska hon ställa sig och skrika tänkte jag. Eller om hon vill använda telefonen och ringa, nymoderniheter.
Jaja, på återseende.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

JAG KOMMER PÅ KALASET! Bäst för din lilla farmor att hon djungeltelegraferar till mig ;P

2009-02-18 @ 17:23:36
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Vad är en telefon..? ;P

2009-02-18 @ 22:05:04
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0