ÄNTLIGEN!!

ÄNTLIGEN!! Snart är det bara favvorna kvar i Let's Dance. Men det kommer bli svårt med dom fyra sista paren: Niclas, Morgan, Magnus och Laila.Elisabeth åker nästa vecka, sen är det väl nån mer (av dom fyra bra då) som ska åka innan finalen. Blir nog svårt. Men det har varit en bra säsong tycker jag, har nog inte sett mer än första ordentligt.

Ne, jag har nog inte så mycket att bjuda på idag faktiskt. Vi ser på Vin Disel filmen på femman, sen är det väl natti natti. Beroende på hur länge den håller på kanske vi ser slutet i sängen. Ja, intressant va? Jag sa ju att jag inte hade nåt att komma mer. I alla fall, hoppas ni hade en bra dag och får en mysig helg, natti natti och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Elisabeth - är det hon tantan "med tänderna"? :P

2009-02-28 @ 08:46:11
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0