Lite annat sällskap

Anneli: Hah, ja lite så. Fast idag verkar det funka bättre i själva bloggen, har inte hunnit kolla runt än.

Anna: Skit dyrt, men ändå handlar man där...

Emma: Ett mörkt med linfrön, solrosfrön, pumpakärnor, grahamsmjöl och yoghurt om jag inte helt missminner mig. Du får plinga till på MSN om du är intresserad!

Malin: Men nu har vi ju fått livstecken!

Leonora: Tack, hoppas du får det också!

Marina: Ja, det känns som hur lite man än plockar på sig så blir det minst hundra spänn.





Guuu vad jag är duktig!
Inte nog med att jag varit duktig mot mig själv, jag har hjälpt andra också! Oscar orkade inte följa med på promenaden, så jag tänkte att jag kunde få lite annat sällskap. Så jag gick ner till farmor och hämtade Rex, deras pudel, och tog med honom på promenade tillsammans med Miss Li.

En 50 minutare blev det.
Snabb takt blandat med stå tilla när han skulle kissa och lukta på allt. Men det var ändå skönt att komma ut. Och så hann jag ju sitta och tjöta med farmor en stund innan jag kände att det var dags att gå hem och ta hand om hemmet. Hon såg så oförstående ut, jag undrar om saker sköter sig själva där?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det var banne mig på tiden. Höll på att få en Jenni-depression här ;D Gött med promenad! Jag har inte orkat ta mig ut än... hoppas kunna tvinga med Andreas senare ;p

2009-02-12 @ 15:16:19
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Marina

ahh gött med promenadsällskap..är brist på sådant här.. hm.

aja nu ska jag ut iaf.. och jobba ^^.

ha en bra kväll kramen

2009-02-12 @ 16:33:41
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0