Bestämma oss pang fort

Anneli: Haha jaa, tur att det är just hon då som är tillsammans med just honom som har samma uppfattningar där!

Jasas: Ja, alltså jag tycker det är kul att kolla in och se vad hon har att säga, men jag tycker ju inte att hennes ord är lag (just detta var ju en rolig grej, så dumt skrivet av henne) eller nåt. Att man kan tycka det förstår jag inte.





Now, it is morning, I have been told.
Eller snart förmiddag? Spela roll, god morgon i vilket fall. Jag gick och la mig vid 0.30 i natt, lite mer än två timmar efter Oscar. Och då hade alla flickor sagt god natt. Lite lustigt att vi alla tre var inne på att lägga oss samtidigt. Men det var kul att tjöta av sig lite med fina flickor, me like.

Men vad me no like, är säng på golvet.
Dom glider ju isär (för vi kommer inte ihåg var klämmorna är, men nu vet jag nog ska gå och kolla sen) och så vaknar man i hålet och har ont i ryggen. Blä, inte kul. Och vi har inte bestämt sängram än, så det dröjer ju. Eller så får vi bestämma oss pang fort, så kunde den vart här idag kanske.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Haha, då blir ni som ett gammal par som har sängarna på varsin sida av rummet :P

2009-02-08 @ 12:05:33
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0