Svenska folket röstar ju som jag vet inte vad

Anneli: Tack för tipsen! Synd att jag inte äter avokado bara, och tur att jag inte äter mango haha.

Jsoul: Tack! Bloggen är startad i april 2008 men jag kom la inte igång förrän juni eller sådär.

Chathrine: Asch då, kunde du inte sagt att man kunde äta två nävar nötter innan man kom upp i dåliga kalorier? Haha ne men jag föredrar faktiskt nötter före chips också.
Ska försöka tänka på det med grönsaker, även om det inte är lika gott som frukt, hehe. Tack för tipset!





Jaa, idag har varit en lång Melodifestival dag!
Vi gick hemifrån vid 12 och kom hem lite innan 20. Men det var riktigt kul på gen repet! Kul att se allt bakom, och sen när man kom hem och tänkte på hur dom faktiskt gjort och vad dom ändrat.
Sen att det blev kass i slutändan var ju inte lika kul.

Svenska folket röstar ju som jag vet inte vad.
I första gallringen skulle Caroline och Marie åkt, och kanske Emilia. Andra gången kunde Alcazar åkt (det är ju inte som om det är sista gången för dom?). Nina är den, från denna delfinal, jag tror hade störst chans att klara sig i stora Eurovision.

Sen tycker jag allt det nya är helt skumt.
Som nu när Caroline gick vidare till Andra chansen, hon får ju också en chans från den internationella juryn. Hade det inte varit bättre att ta nån som inte kommit vidare alls?
Ja, jag säger då det.

Oscar han har gått och lagt sig han.
Men jag har både Anneli och Putti på MSN, plus att klockan inte är SÅ mycket så jag blir nog kvar här ett tag. Så dagen fortsätter lite till. Åt för övrigt en nachotallrik idag. Kände att det var inte för onyttigt, haha. Jämfört med allt annar på menyn. Och gottigt var det.

Så det var en dunder bra julklapp!
Hela dagen har varit mysig och kul och jag gör gärna om det!

Kommentarer
Postat av: Chathrine

haha, vill du att jag ska ljuuuga ? ;)

Om Ni börjar äta grönsaker, så kommer Ni tycka det är gott sedan med. Gäller att hitta "sina" grönsaker bara.

Jag brukar skära upp grönsaker o ha hela körsbärstomater på en talrik medans jag ser på tv ibland och vips så är talltiken tom och man ser snopen ut för det gick så fort, haha. Och man slipper ju känna sig uppblåst, fettig och tung. :P

2009-02-08 @ 12:50:29
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0