Ett badkar med lock i jättesalt vatten

Anneli: Jo men faktiskt, jag tycker ändå dom borde frågat vilken färg man vill ha buketten i. En kille kanske vill ha gul, röd eller varför inte rosa också? Likväl som en tjej skulle kunna vilja ha gul eller blå också? Finns ju massa olika färger att ha i en buktett, nu sa hon ju tulpan så alternativen blev ju lite mindre men fler än rosa och lila. Ett sånt samhälle vi lever i i dag, haha!





Mamma är ju så fiffig och piffig.
I födelsedagspresent fick jag och Oscar att vi skulle få gå på floating. Hon förklarade lite lätt att man låg i ett badkar med lock i jättesalt vatten och det är bra om man har ont i kroppen och sådär.
På "ställets" hemsida kan man läsa mer: tryck här!

Jag tycker det ska bli skit spännande!
Skulle vilja åka nu, men känns som man vill passa på och utnyttja det typ när det varit mycket jobb så man är trött och har ont och sådär. Eller passa på nu när man är ledig. Mm, ska bli kul i vilket fall!
Och när ni ändå klickar, klicka HÄR!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

HAHAH, Oscar är verkligen sugen på att börja blogga? :P beardpower.blogg.se ?

2009-02-24 @ 08:56:43
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

åh floating! läst om det men aldrig provat.. verkar superskönt! avis!

2009-02-24 @ 09:00:12
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Tror jag såg ett Simpsonsavsnitt där Homer "floatar"? Men den där behållaren hamnar på villovägar? Eller tänker jag på ngn annat? Nåja. Det verkar ju kanon iaf!

2009-02-24 @ 13:13:08
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0