Egentligen helskum och sådär

Anneli: Lät fiffigt, och speciellt! Haha ja hade jag kommit ihåg säkert att jag redan gjort den hade inte jag gjort den heller.
Haha du jag vet inte, bacillerna kanske också äter med tallrik och bestick..?

Chathrine: Hehe ja det lät tufft, fast lite långt om man ska ha themanandthebeard.blogg.se hehe.

Marina: Ja, till slut. Är inte lika kul när man får göra det tre gånger, hehe.

Jasas: Jag diskade allt, haha! Vet att jag ställde dom olika, men det fanns inte plats att ställa varannan tom med dom stora och tänkte att det torkar nog snabbare så, så dom små fick stå så. Bra iakttaget, haha!
Fan sicken fiffig kaffekokare! Jag som tyckte vår på jobbet var high-tech för när man hällt i vattnet känner den själv hur mycket kaffe man ska ha i! Smidigt!





Jag har en låt jag fastnat lite för.
Egentligen helskum och sådär, men när jag hörde den i en reklam fastnade den och varje gång den reklamen kom log jag lite extra, tog en liten dans och sjöng med. Nanana, liksom.
Sen såg jag ett "gammalt" avsnitt i Lost och då är den låten med! Så nu tänker jag på Lost varje gång jag hör den, och diggar. Vad pratar jag om? Buddy Hollys Everyday.



Nog för att jag tjatar, men det har ju kommit så dåligt med förslag:
Hjälp till HÄR!!

Kommentarer
Postat av: Myran

den låten är ju asbra! ;)

2009-02-24 @ 11:10:49
URL: http://myra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0