Går ju som sagt inte att lyssna vad dom säger

Anneli: Hehe jasså kanske den som bodde där innan som snodde med sig en hylla? Jag funderar på att ta ut en, så saker och ting (typ mjölkpaket och liknande) slipper ligga ner. Jag vill ha space, haha!
Japp, det var Chathrine som hjälpte med receptet, hon kan hon! Riktigt smarrigt var det, funderar på att göra oss små-tårtor av brödet som blev kvar haha.

Marina: Mja, typ halva med leverpastej? Kanske lite mindre. Men det är ju mitt fel som är så tokig och gör två separata istället för en med ett lager var, haha!

Erika: Hehe det är lugnt, förstår. Gör när du hinner, om känner för't så klart.






Wohoo!
Satt och zappade förut och hittade Grey's Anatomy, bland dom första (eller i alla fall väldigt tidiga) avsnitt och lämnade tv:n där medans jag satt här i soffan med datorn i knät och ögnade då och då på tv:n.
Sen gick jag på toa och hörde en välbekant vinjett, Unga mödrar!! Har nog knappt sett i det i denna lägenheten för är jag hemma kommer jag aldrig ihåg när det går, eller ens ATT det går.
Men nu så! Ska kolla om det går att se tidigare säsonger nånstans, det stod på tv.nu att det var avsnitt 1 av 8 idag. Hoppas Kanal 5 har det upplagt, så man får text kom jag på nu.
Är ju inte som amerikanska serier man kan se utan text, men jag kan inte se danska program utan text hahaha! Ne nu får jag koncentrera mig på tv:n om jag ska se, går ju som sagt inte att lyssna vad som säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0