Inte världssnabbast

Ann-Sophie: Åh, tack vad du är söt!!





Japp, jag gjorde som jag sa.
Skaffade mig ett YouTube-konto och håller på och lägger upp filmerna från igår. Det går ju inte världssnabbast så det tar sin lilla tid, men nån gång ska jag väl få in det här?
Så nu får jag börja hitta intressanta saker att filma ifall Jasas skulle börja begära filmer också, haha. Fast jag har ju inget barn att filma, mer än denne som jag inte ser varje dag. Faktiskt.

Gu vad svårt att skriva begära då?
Först stod det bäga... nej, bägera... nej, bäg... hur ska det vara då? Begära ju. Hjärnan läste inte in att det var ett 'ä' istället för 'e'. Men fel var det, hah. Ite för tidigt, men bara ite.

Och idag är dagen D.
I alla fall för Marjos dator. Vi ska (förhoppningsvis promenixa) till mamma och äta lunch innan vi åker och Oscar bygger dator till moster. Och jag träffar kusiner. Och pojkvänner.
Min ena kusin bor i norge, numer med sin norrman, och dom är här i helgen. Sen kan man ju alltid hoppas att Putti och hennes dansk dyker upp. Och dom med svensk och finsk kille kanske?

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

JAG BEGÄR FILMER RIGHT NOW!!!!!!

2009-02-14 @ 11:27:24
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0