Underfrys!

Anneli: Haha okej, det har jag aldrig hört! Har så sett inget ord på det heller, men...





Nu har dom varit här!!
Och det är så fiiint! Dessutom var det underfrys! Den vi hade innan var ju bara ett litet skåp (två "fack", eller ett stort med en hylla beroende på hur man vill se det) och kylen under, så man fick krypa på golvet för att hitta det längst ner. Men inte nu inte, nej nej! Nu är det som i gamla lägenheten!

Och det är precis så jag vill ha det!
Ja, när det är kyl och frys i samma då. Botten på kylen är i precis lagom höjd för att bre en macka, haha. Och frysen har tre eller fyra (jag tror fyra) fack, så den är lika stor som den extra vi har. Som vi egentligen inte behöver nu då. Men vi har liksom inget annat att ha där annars?

Men jag är skiiit nöjd i alla fall!
Så fräscht och fint och nytt och bra! Och, lampan slocknar när man stänger dörren!! Hah, hade nästan glömt att den skulle göra det. Jaja, massa tjat om kyl men jag är så glad och nöjd att det äntligen fungerar där också! yeehaaw, jippi jippi och tjo-fucking-ho!!

Kommentarer
Postat av: Marina

va bra! tummen upp!

2009-02-10 @ 15:58:42
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Kanoners! :D

2009-02-10 @ 19:27:55
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0