Tre

Tre saker som skrämmer mig:
1. Döden, min och andras.
2. Hur världen kommer se ut i framtiden.
3. Mördare/inbrottstjuvar.

Tre personer som får mig att skratta:
1. Korvas.
2. Oscar.
3. Malin.

Tre saker jag älskar:
1. Familj och vänner.
2. Jobba/göra nytta.
3. Få kreativt utlopp.

Tre saker jag hatar:
1. Egoistiska människor.
2. Lögner och svek.
3. När smöret är slut.

Tre saker jag inte förstår:
1. Hur telefoni funkar.
2. Vad som pågår i världen.
3. Dagens barnprogram.

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
1. Högtalare.
2. Massa papper.
3. Ett äpple.

Tre saker jag gör just nu:
1. Tänker på klockan.
2. Försöker fixa ögat.
3. Längtar till jobbet.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Skaffa barn.
2. Hitta vad jag vill göra med livet.
3. Se flygande bilar.

Tre saker jag kan göra:
1. Roa folk.
2. Jobba.
3. Slicka mig på näsan.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. En stilla bris genom träden, och fågelkvitter.
2. Din magkänsla.
3. Bebis-gaga.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Sy.
2. Photoshop.
3. Teckenspråk.

Tre favoriträtter:
1. Allt
2. med
3. kött!

Tre personer jag utmanar:
1. Anneli
2. Chathrine
3. Marina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0