Sitter här och gapar

Jag är så förvånad så jag sitter här och gapar.
Klockan är 14.33 och jag åt frukost runt 10-tiden. Och, jag är inte minsta lilla hungrig? Vanligtvis har jag hunnit få i mig två påsar nu och är hungrig igen. Mamma mia, brödet var mättande! Absolut ska göras en omgång till så jag har i frysen också. Det här måste jag ju ha mer av! Sjukt gott!

Oscar tyckte vi skulle baka idag också.
Mer än bara bröd. Nåt sött. Som jag inte ska äta. Ne men vi kunde baka en liten kaka tyckte han. Men jag vill ju äta även en liten kaka? Så vi kom överrens om att han fick en chokladbit när vi var och handlade. Kexchoklad är inte jätte gott, så det kan han smaska på. Det, vill jag minsann inte ha!

Kommentarer
Postat av: Emma

vad är det för bröd? =)

2009-02-12 @ 08:13:01
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0