Mörka ego bilder

Jasas: Ja, även fast du har barn så är du ju Jasas också, lika mycket som mamma, fru, dotter, syster och allt. Och det är braa att du vet om det!





Det här är nice. Jag ligger i sängen och tittar på Lost. Oscar har kopplat in mina högtalare till stora datorn, så det hörs lite bättre. Högtalaren till denna sitter ju liksom under så dels hörs det dåligt och dels blir det konstigt ljud. Men nu så! Tankade Heroes så han kan komma hit och se det med mig sen, hihi.

Jag har inte varit helt hundra idag. Sen igår eftermiddag (som inte har med Malin att göra, nej) har det gjort ont långt uppe i magen när jag andas in för djupt och efter jag ätit gör det ont hela tiden. Ligger jag på sidan så gör det också ont. Så ligga i sängen känns som en bra ställning för att slippa ha ont.

Lite ännu mer kul med datorn är att den har inbyggd webkamera. Jag frågade Oscar om den inte gick att starta förutom i MSN, och det gjorde det inte sa han. Självklart gör det då så ligger man här lite lätt rastlös kan man ju ta väldigt mörka ego bilder? Jajjemen. Eftersom man bara kan fota genom MSN.



Kommentarer
Postat av: Anneli

Är väl bra att man kan fördriva tiden på olika sätt ;D

2009-02-27 @ 18:42:20
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0