Men inte på Ikea in, no no

Erika: Så är det ju inom handels. Jag är bara glad att vi inte öpnnar 8 och stänger 22 som Ica, det är långa dagar det!

Jasas: Taack! Så BRA! Då vet du vart du tar vägen när du är lite off eller sådär, kommer du in här och kikar, haha!

Emma: Han blir 7 år i juni och är sådär jätte lill-gammal, hah!





Jag ville sova, jag var trött, det blev lite senare.
Vi skulle åkt om en kvart, men eftersom jag inte kunde somna igår kväll låg jag vaken till 2-tiden och kunde bara inte vakna när klockan ringde 7.30. Tror Oscar gick upp efter 8 nångång, sen kom han in till mig och sa att jag skulle inte somna om efter han gick och duscha (Va? Ligger du inte i sängen?) och sen var klockan 8.45. Ojdå?
Men, vi har ju inga tider att passa så vad gör det?

Ska bara helst vara hemma till 18, om det går.
Och det är ju en stund kvar tills dess. Blir nog att vi går i andra affärer först och strosar på Ikea sen. Där glömmer man liksom tiden, istället för att man stressar i dom andra affärerna för att man vill hem.
Men inte på Ikea inte, no no.

Så jag kanske ska hälla i mig frukost.
Och tugga lite, så man står sig efter alla promenader som det blir. För nu är det inte lika bråttom som om bussen gått halv nu, för nästa går halv om en timme. Så det är ju lugna puckar. Ska ju bara klä på mig, göra mig i ordning, borsta tänderna, sätta i linserna, äta och kolla på allt är med och mått och allt.
Ja, men det är ju luuugna puckar!

Kommentarer
Postat av: Marina

aha IKEA :D nice!



Och vad fint du fått det...:-D me like!

2009-02-06 @ 10:03:39
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas

Jag vill också strosa på IKEA :| Varför frågade du inte om jag och Mio ville hänga på? Blubb..... Du är så bra! <3

2009-02-06 @ 12:21:20
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Jag vill till IKEA! Fast jag var där nyss. Men måste köpa lite fler grejer som jag typ glömde... Nja... Köpte teskedar i en för liten storlek, valde mellan två och valde fel. Och fler assietter. Köpte de där riktigt blå som jag tror de härmar höganäs med, men snygga är de! Och 15 kr styck är de ju klart värda! Så jag vill ha ett dussin. Köpte 6 sist.. LOL Vart hamnade ni till slut då? :D

2009-02-06 @ 14:58:47
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0