Halvvägs försvann varmvattnet

Jasas: Ja, en dag hoppas jag det. Men samtidigt så blev det en sporre att fortsätta. Känns skit bra!





Det gick sådär bra med min varma, goa dusch.
Halvvägs försvann varmvattnet och jag fick liksom stressa igenom. Hatar när det blir så. Speciellt när vi har så kallt så vill man inte komma ut som en ispinne från duschen heller. Så det var inte alls skönt.
Och så blir/är jag så stressad när jag inte vet om/när folk kommer och då vill man ju inte gärna stå i duschen, haha. Dels är det ju el-gubbarna men så felanmälde jag ju allt igår igen (två månader sen sist).
Så man vet ju inte om/när folk tittar in. Men, nu är jag påklädd och redo för besök.

Sitter och lyssnar på Rix FM här vid datorn.
Imorgon ska dom göra nån typ "protest" (kommer inte på ordet, tror inte dom använde det) och bränna dun täcken och kuddar, där dom är i fjällen. Tycker bara det är så fel, fel, fel.
Oscar sa det att det är ju typ slöseri, fåglarna har ju plågats och det är vidrigt men om vi bränner upp allt, då har dom ju plågats i onödan? Man får försöka tänka att man hedrar fåglarna istället.
Mailade dom, bara för att sagt det liksom. Bättre än inget.

Kommentarer
Postat av: purplerain

Man fattar inte hur dom klarade sig utan varmvatten förr.

2009-02-03 @ 12:19:56
URL: http://www.purplerain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0