Förstår inte varför han tjatar?

Marina: Haha tack vad gulligt! Nu ska jag nog klara mig!





Jag har skrivit ett monsterinlägg.


Jag förstår inte varför han tjatar?
Igår sa jag att vi skulle ställa klockan på 7 för 7.30-8.30 skulle dom ringa om kylen, när dom skulle komma. Och jag kan ha varit lite trött så när Oscar gick upp runt kvart över, låg jag kvar. Och han tjatade och tjatade och klockan ringde och ringde men jag låg kvar. Det var gott och jag var (rätt) vaken.

Gick upp när jag blev vrålhungrig.
Hann sitta en liten stund (bör ju varit strax innan 8) och så ringde dom. Jag hann ju? What's all the tjat about? Dom skulle i alla fall komma på eftermiddagen, nån gång mellan 14-16 (Oscar tyckte det var ett stort tidsspann) så jag funderar på att baka och så innan? Så man inte står med det då.

Och kanske gå en promenix nu.
För att landa på Ica och köpa den där jästen. Plus att jag fick ett recept av Anneli igår som jag ska testa också. Men oj så trött jag blev, haha. Men å andra sidan snöar det, vi kanske skulle gå ut och "njuta" av det? Jaja, i vilket fall hoppas jag dagens One Tree Hill kommer ut snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0