En kvällspromenad hinns ju alltid med

Så mysko det känns.
Dagen går jätte fort men samtidigt jätte segt? Men det är nog bara för att jag ska iväg sen, annars hade det ju varit att jag haft hela dagen på mig. Men nu ska jag ju gå om sisådär tre timmar. Uh, tre timmar redan?
Blir nog att vi går ut sen efter då, för nu ska jag snart duscha för jag fryser som en tok. Sen får vi se hur vi tar oss ifrån moster. Beror ju på om vi får sällskap av Putti, och kanske dansken, eller om dom stannar kvar, om vi stannar eller hur det nu blir. Who knows?
Men en kvällspromenad hinns ju alltid med.

Och så fick jag brev från Carina.
Gu så lessamt att bara gå hemma och drälla. Hur mycket man än önskar att vara ledig när det är mycket jobb så vill man hellre jobba när man gått hemma några dagar. Och har ju andra "lediga" veckan börjat.
Men jag fick i alla fall tider hela vecka 11, wow. Haha. Men kanske mer, beroende på hur det ser ut med en som varit långtidssjukskriven. Får höra hur det ser ut där, ingen koll nu. Får nog fråga Malin hur hon jobbar i veckan så jag får åka ner och hälsa på.
Man saknar ju placet och folket när man inte är där!

Kommentarer
Postat av: Erika - Mitt vardagsliv å min kamp mot Fetma!

Nej tittar ej på Klara och nu va det hette ;) Vad då då? Va är de för ngt?



Tack för kommentarerna! :) Skönt med kvällspromenad. :)

Krams!

2009-02-17 @ 16:03:54
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0