Det är sant, snark

Jasas: Synd att vi inte har tomt att skotta då, hah. Får kanske erbjuda mig hos nån annan? Men kassarna. Weeell, jag är rädd att Oscar blir ledsen om inte han får bära hem dom? Haha!

Anneli: Ja, och så länge man inte fuskar varje dag tycker jag det är okej. Nu har vi dessutom en kaka kvar (Oscar köpte en också) och jag SKA INTE äta av den idag. Annars brukar hans vara slut när han kommer hem, hah. Men inte idag!





Nemen, vad hände?
Oscar sa till mig 7.15 att el-gubbarna kan komma från och med 7.30 så om jag ville gå upp. Mummel mummel, duscha nu kanske, mummel. Så säger han att det är inte så troligt att dom kommer till oss först, i mitten. Ne det är sant, snark.
Sen vaknade jag till, ingen aning vad klockan är eller nåt men antar att han snart ska gå. Kommer upp och han borde gått för fem minuter sen. Ja just det, dom skulle till stan idag.

Men om en liten stund ska han gå.
Och när han inte vill messa mer ska jag gå in och duscha nu. Sen lägga mig med min dyna för idag är verken ännu värre. Funderade på att åka och titta på sängar idag, men nej. Inte idag.
Och bättre att ta det en dag när han är hemma lite tidigare än "vet inte, men vi slutar typ 14.30". Så idag får jag min rå-om-Jenni-när-hon-inte-mår-bra-dag. Som börjar med vaaarm, go dusch. Haaaa't!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0