Ballt batteri som laddar sig själv?

Anneli: Ja, om en stund i alla fall, hihi.





Det här blir spännande. Jag hade tänkt skriva "Nu sitter jag i sängen och har två och en halv timme på mig, sen måste jag nana" för det var så länge batteriet höll. Det var typ fem minuter sen? Jag orkade inte ta med laddaren så jag tog bara datorn med mig. Nu kollar jag och har 1 timme och 48 minuter kvar. Sen kollar jag igen, tjugo sekunder senare för att vara säker på att det var ju 1 timme och 48 minuter, då säger den 2 timmar och 19 minuter.Nu säger den Windows Live Messenger (Tillgänglig) - eller jaha, fel ikon. 2 timmar och 31 minuter, ballt batteri som laddar sig själv? Kanske har lite längre tid på mig än vad jag trodde då? Nja, jag får nog hålla lite kollen på den där busen, så den inte stänger ner före mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0