Bakat bröd

Chathrine: Jag glömde faktiskt allt vad extra jäst och bakpulver hette när jag bakade nu. Tänkte på bakpulvret men glömde när det gällde. Men verkade inte bli så tokigt ändå?





Som jag bakat bröd idag!
En sån som Anneli tipsade om, vilket var riiiktigt gott! Blir allt en länga till imorgon! Och frukostbullarna men hann inte smaka ordentligt på dom, men dom ser goda ut!
Ska ta mig en test lite senare med ost och paprika, smaskens!

Så ja, det har jag gjort.
Och formaterat om min krångel telefon. Nu ligger i alla fall telefonboken i rätt ordning, det är ju ett framsteg. Får se på resten sen när vi kommer dit.
Nu ska jag beställa biljetter till fredag!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, visst är det brödet gott! Och man känner sig så nyttig då man bakat det själv och att det faktiskt är grovt! Supersmaskigt. Ska se om jag orkar baka det igen själv. Mina lite för hårda limpor överlevde inte frysen särkilt bra :(

2009-02-10 @ 22:08:19
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0