Antog Jasas utmaning

Jag antog Jasas utmaning, självklart! Here it goes:

DIG:
1. Hur lång är du ? 1.67 känner jag mig som idag.
2. Vad vill du bli när du blir stor? Mindre, miiindreee.
3. Vad pluggar du ? Ingenting än så länge.
4. Har du långt hår ? Nae, strax nedanför axlarna.
5. Vilken hårfärg har du? Brunigt, typ.
6. Sminkar du dig ? Har börjat med lite mascara, annars inte.
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svart/rosa.
9. Har du kysst någon idag ? Huh, neej..! Dags to do then.

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? Nej, no more.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Båååda.
3. Hur många syskon har du ? En liten bror.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? "Tack för idag, hej då" eller nå.
5. Hur många ställen har du bott på ? 11 olika lägenheter/hus.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Anser inte att den personen är min familj.
7. Vilken familjemedlem är snällast ? Alla goingar!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? I fredags.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ?
Igååår.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Malin.
3. Har du kysst nån kompis ? Oscar är min kompis?
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Nej, kan jag inte påstå.
5. Vem har du varit kompis med längst ? Puttiritha?
6. Vem känner dig bäst? Jag själv.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Inte hata, men att det inte är min stil. 
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? Vågar ja, men varför?
2. Klä dig annorlunda? Måste sno Jasas svar, det var så fint: Det som är annorlunda för dig kanske inte är det för mig.
3. Vara dig själv ? Sjääälvklart! Vem annars?
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Hah, helst inte.
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Haha ja, annars hade det blitt ont i maggen!
6. Pierca dig ? Ja, om jag skulle vilja.
7. Ha sex på offentlig plats ? Beror väl på hur offentlig, men ja.
8. Vara omogen ? Självklart!
9. Äta småkryp ? Vågar, nja? Vill, nej!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ?
Igår, mums.
2. När var du på semester senast ? Semester... Kanske -04 eller -05? Om man ser semester som borta för att slappa.
3. Vilken färg är det på din tandborste ? Vit och blå.
4. Är ditt hår tråkigt ? Nae, men inte jätteroligt heller?
5. Vem såg dig naken senast ? Orris.
6. Hur ofta duschar du? Varannan dag.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Ligga till sängs vid 21-22 är planen.


Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Ja visst var väl svaret fiiiint ^^

2009-02-18 @ 11:19:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0