Allt! Eller ja, mycket i alla fall

Anneli: Det tänkte jag också på, att han kisar. Fast jag tycker jag ser annorlunda men ja, det är väl inte ofta jag säger att jag blir bra på kort. Men tack!!

Jasas: Jag kan ju inte ladda upp filmer snabbare än vad YouTube gör, men nu så!
Tack, kändes som bild-inlägget skulle passa dig, hehe. Och att jämföras med din storasyster, det betyder mycket! Men jag älskar att skämma bort min lillebror, så det får jag!

Alla: Tack för att ni gjorde testet, och ni som inte gjorde det: gör det här! Tack för alla fina ord!!





Idag har varit en lång dag!
Kan nästan lova att kommer det bilder (schh, Jasas!) så kommer dom imorgon. Men den som hållt i kameran mest idag är lillebror och han tar ju inte dom mest intressanta bilderna, hah.  Ett träd här, en hylla där. Och lite så. Men vi får se, nåt kanske det finns att bjuda er på?

Har i alla fall haft en bra dag.
Gick upp så vi var hos mamma vid 12-tiden. Åt lunch där och begav oss till moster. Mötte kusinen Nea i trappan med sin Robin och strax efter oss kom Olso-kusinen Ia med sin Björnar. Putti hade åkt till Danmark i morse för att träffa Kevins familj, istället för sin egen!

Men det gick rätt bra ändå.
Vi fikade, Oscar byggde dator och vi tjötade. Kul, kul. På vägen hem svängde vi in i en butik som heter Orienthuset. Där hade dom verkligen allt! Eller ja, mycket i alla fall. Säkar med 25 kilo socker, 50 kilo ris, 10 liter olja och såntdär. Helt galet, tycker jag/vi.

Men det går ju, bevisligen.
Sen hade dom en till affär med mattor och möbler och massa pillipilli. Var väl sådär priser på vissa saker men mycket fint! Så det gick nog nån timme i dom två affärerna, haha. Och nu är det Melodifestivalen som gäller för mig. Så, toodels och ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

B I L D E R (schyssa aldrig mig, då tjatar jag mer, mohahahaha) :D



Din bror är ju verkligen en filosof? Vem har han det ifrån, tro? ;)



Jag tänker alltid på kineser då jag ser såna stora grejs, som olja och sådär.



Men hallå, Jenni-söte-mysse-Jenni, VAD ÅT NI TILL LUNCH? Du glömde skriva det. Liksom?

2009-02-14 @ 20:19:13
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Tack detsamma! :D

2009-02-14 @ 21:50:15
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Chathrine

I såna affärer handlar mina pakistanska grannar. :) Det blir billigare. De har alltid mat och pengar - just för de bakar allt bröd och köper hem storpack med alla basvaror. :) Fast de handlar på City Gross - när det gäller storpack. Kryddor handlar de i en "turk-affär" på stan.

2009-02-15 @ 12:15:36
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0