Väntar och väntar. Och väntar

Anneli: Haha ja, tyvärr är det ju jag. Gillade filmen så jag tänkte att jag får la bju på mig själv. Hehe okej, jag önskar alltid när jag hör min egen röst att jag inte låter så men Oscar påstår att jag gör det och då brukar jag försöka vara tyst resten av livet (håller i två sekunder) för att skona alla.





Här sitter jag och väntar och väntar.
Vi ska julhandla idag eftersom Oscar ändå är inne i stan med sin klass. Bara det att han har ingen aning om hur lång tid dom ska hålla på och när dom är klara så han får messa mig när dom är klara och då får jag ta första bästa buss in. Som tur är har jag bara runt 20 minuter in och han har 10 minuter till centralen med vagnen och nu på eftermiddagen går bussarna in fyra gånger i timmen.

Men denna väntan, blah!
Och så tycker jag inte om att inte veta när, var hur. Får väl se hur sena dom blir, så det är nån mening med att jag kommer in. Dom skulle in nån annan dag också i veckan så då får vi väl ta det då annars. Men, jag väntar väl en stund till när jag inte har nåt bättre för mig.

Kom också på att jag är faktiskt snurrig.
Allt tjöt om hur långt det är till jul eller hur nära den är. Och så säger jag att det är ju ändå denna och nästa vecka också. Men jag tänker inte på att på torsdag är Oscar i skolan heeela dagen och sena kvällen för dom har middag/avslutning, fredag-söndag kommer utlanningarna och jag jobbar helg. Sen jobbar jag 14-20 måndag-onsdag. That leaves måndag-onsdag denna veckan. Jag säger då det.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad är det för fel på din röst då? Jag hörde inget tokigt :)



Nej, tiden går så himla snabbt, det är inte så mycket tid kvar som man tycks tro.

2009-12-14 @ 18:00:35
Postat av: ♥ Jasas

Ja när man tänker så så går ju tiden ännu fortare :O

2009-12-15 @ 13:31:37
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0