Telefonkötider

Jag tyckte det var lite spännande igår med alla telefonköer.
När jag ringde polisen hade jag typ plats 12 och det skulle ta 9 minuter för dom att komma till mig. Men när jag ringde försäkringsbolaget så var jag på plats 9 och det skulle ta 11 minuter. Sen tror jag att jag andra gången hos polisen hade plats 16 och det skulle ta 11 minuter. Lite skillnad där.

Fast det kanske är så det är, jag vet inte?
Har aldrig ringt sånt förut, och hoppas aldrig behöva det igen. Men mest störande var nästan att rösten var femte sekund var tvungen att säga "Alla våra telefonister är fortfarande upptagna men vi besvarar ditt samtal så snart vi kan". Ja, jag förutsätter både att alla är upptagna eftersom jag sitter och väntar och också att dom besvarar mig i den ordning vi har = så snart dom kan. Jag har förstått det efter 10 minuter, tack.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Dom gör säkert så pga av alla pensionärer som skrivit in och klagat på att "det bryts" :P

2009-12-17 @ 19:41:56
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0