Nu är det jul i stugan!

Anneli: Haha ja egentligen tycker jag att det är ett rätt "fräscht" ljud men just när han fick såna ryck blev jag också så äcklad. Lustigt, egentligen.
Ja, jag fattar inte vad dom håller på med? Hoppas på ett vettigt svar snart.

Marina: Nej, minst sagt. Men ja, hoppas dom har en bra förklaring eller att det bara är en bugg.





Sådär då ja, då var det en ny design här igen. En lite juligare, tycker jag allt?

Slängde ihop det lite hastigt här ikväll för jag ville ha nåt nytt så nu får ni verkligen säga vad ni tycker. Är det för plottrigt eller för rörigt? Är det nåt som är jobbigt? För litet? För stort? Fel färg? Kan ni läsa och se allt. Hittar ni några buggar? Säg det så lovar jag att försöka fixa det (lite snabbare denna gången, Marina).

Jag är ju så extremt sällan inne på själva bloggen så mig gör det ju inte så mycket hur rörigt eller oroligt det kanske är, men ni som ändå sitter där titt som tätt, säg vad ni tycker!

Och konstruktiv kritik kan aldrig skada så var inte rädda.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tycker det är jättefint! Så härligt rött och juligt! :D

2009-12-03 @ 19:14:39
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Marina

hej jag är inte inne på min "riktiga" dator nu men det ser fint ut :)

Vad blir det för header?

jag skulle vilja ha en ny på min blogg.. tips?



kramen

2009-12-03 @ 21:13:39
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com
Postat av: ♥ Jasas

TOKFINT!!!! :D Jag finner inga buggar mer än att kategorin osv är "under" bloggen, längst ner på sidan. Men det kanske är meningen :D

2009-12-07 @ 20:50:14
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0