Min mus nu igen

Jag har suttit här och tänkt att jag snart ska skriva om min mus, igen. "Jag ska bara" och så är jag snart där. Men det tar lite längre tid att bara när man titt som tätt måste dra ut mussladden och sätta i den igen för att muspekaren fryser. Inte som i kall utan som i fastna.

För jag gör det själv nu. Även om det är lite jobbigt att böja sig lite neråt, ta ut sladden och antingen sätta i den i samma hål eller hålet bredvid, så tar det så lång tid om jag ska ropa på Oscar som ska ta sig in och göra det. Så jag får offra mig och göra det själv.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, ja det är inte lätt ;)

2009-12-27 @ 12:58:18
Postat av: ♥ Jasas

Sicken dom mus, HAH!

2009-12-28 @ 21:58:15
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0