Hur svårt kan det va?

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det, men det var nog inte bara för att jag var med pappa som han trodde att jag inte var myndig. Eller så var det det för han trodde jag var betydligt äldre?
När vi var inne hos Västtrafik idag frågade hon hur gammal jag är. Öhh.... 20! Så antingen trodde hon att jag var under 18 eller över 26? Vet inte vilket som är "värst"? Jag tolkade direkt som att hon trodde jag var 18 och när jag funderar tror jag att det var så det var.
Har för mig att hon sa nåt sen om att då ska jag ha vuxen och på hundrakort är man ju vuxen vid 18 och på månadskort är man det vid 26. Inte alls snurrigt, nej varför det?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha ;) Jag fick frågan när jag köpte kontoladdning i förra veckan om jag var över 18 ;) Men än är jag inte så gammal så jag tar det som en komplimang - faktiskt.

2009-12-15 @ 08:46:04
Postat av: ♥ Jasas

Jag tror dom bara måste fråga? Det måste ju vara skitsvårt att se ålder mellan 18 och 26.. det tycker iaf jag :O

2009-12-15 @ 13:40:49
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0