Gammeldags

När jag skulle sätta mig och göra designen skulle jag ha på musik. Måste alltid ha musik när jag gör sånt och vanligast har varit Cascada och Britney Spears men idag kom jag på att jag nog snubblat över min gamla mapp med musik nån gång. Var tvungen att kolla, och visst var den där.

Vilka minnen. Sånt som jag tankade för kanske... ja mer än fyra år sen. Minst fyra år sen säger man kanske för vi flyttade 2006 och det var innan det, ett bra tag innan på vissa låtar, som jag tankade dom. Jag säger det igen, tänkt vad minnen kan flöda av lite musik. Så häftigt!


På gott och ont.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Jag håller verkligen med dig! Helt konstiga minnen kan ploppa upp av olika musik!



Jag har ingen musik på denna datorn, dock.. Så det får bli youtube :C

2009-12-07 @ 20:51:35
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0