Vad sa han, sa han?

Jasas: Men om du ska ljuda bokstäverna säger du ju inte elll, du säger du bara lll. Så det blir tvålllll :) Han har ju precis lärt sig läsa så han ljudar allt och säger precis som det står.

Anneli: Ja, i en text med annars bara små bokstäver så blir ju stora nåt man menar JÄTTEMYCKET, men skriver man enbart med stora så tycker jag bara det är fint. Men ja, alla är ju olika och tycker olika! :) Spännande dag idag då, hoppas på att få läsa om det ikväll då!





Oscar påstår att jag har morgonhumör, jag förstår inte vad han pratar om?

"Precis så är du på morgonen!" säger han, glad att jag inte är nyvaken för då hade nåt åkt i väggen.

Jag förstår inte vad han pratar om, alls.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Jaaaha, dååå förstår jag (faktiskt) :D



HAH, jag kan också ha ett rivande morgonhumör :P

2009-08-11 @ 13:05:40
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0