Landet ligger inte så stilla

Jasas: Tack och jag ska häsa!

Emma: Sorry, du får ta dig dit också.





Kände att jag skulle sätta mig här lite, men vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Har vara lite mycket det senaste. Känns som jag mellanlandar hemma mellan jobbet och allt som är där emellan. Är mest trött och går bara på av farten. Men på fredag är min sista schemalagda arbetsdag.

Dessutom har det varit bråk här hemma, som varit jobbigt.

Rangordningen skulle bestämmas så det var full rulle och håren rök i buren. Så nu är dom uppdelade och får vara tills den nya buren är gjord och på plats. Om dom bara kunde väntat några veckor.

Men men, allt löser sig men det är lite jobbigt ett tag först innan.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Och jag undrade vad du och Oscar kan ha bråkat om ;) "Tur" det var de små pälsbollarna det handlade om. Men det är jobbigt det också, såklart.

2009-08-02 @ 12:26:18
Postat av: JASAS.se

Men :| Det var ju synd att det hände innan ni fixat buren.. hoppas inte dem blev skadade..

2009-08-02 @ 15:02:01
URL: http://jasas.se
Postat av: JASAS.se

Men :| Det var ju synd att det hände innan ni fixat buren.. hoppas inte dem blev skadade..

2009-08-02 @ 15:02:13
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0