Så tokigt!

Jasas: Jo jag vet, Marina sa det när jag ändrade design förra gången och jag skulle ändra men så blev det inte av. Har legat och grott länge så nu kände jag att nåt rakt och rent fick det bli!
Haha det är faktiskt helt okej att höra, för jag ser det också! Och smart är ju ungen också så han lär väl ha hela kommunens flickor efter sig, en dag, HAH!
Aww, tack för att du blev så glad! ...kan man säga så? Ne men som jag sa igår så är det så klart kul när läsarna blir nödja - och det kan man ju MINST SAGT säga att du blev! Iiih!

Marina: Nej, jag tog bort kommentarerna för att man inte skulle få för mycket inspiration från andra och låsa in sig på det (nej inte en pik mot dig, ditt svar var helt okej!). Anneli hade också kommenterat innan er.





Ja-a, tokigt minsann. Det vart att jag hamnade på jobbet idag! Vi gick upp vid 8 för Oscar började senare. Vi hade precis kommit ut ur duschen och så fick jag meddelande från chefen som undrade om jag inte ville jobba. Och det är ju klart man vill det! Hon var überförkyld med astma och grejer, stackarn.

Och nu väntar jag bara på att grisarna ska börja falla från himelen för jag är redan hemma. Jag slutade faktiskt redan klockan 17 - läs och häpna! Jag frågade Carina om jag skulle gå som för henne, till 17 eftersom dom ändå var tre till stängning. Och det lät ju bra, tyckte dom.

Så dagen har gått sååå långsamt, hahah! Jag pratade med Jessica om det; varför går tiden så långsamt bara för att man inte går till stängning? Hon kom på det smarta att då ställer man in sig att dagen är lång. Slutar man tidigare så... ja, jag minns inte riktigt men ni kanske förstår?

Jag var där till 10, snabba puckar på mig (en timme efter SMS:et var jag på väg till bussen) och vid 12 började jag bli hungrig, som tur var gick klockan snabbt till 14.15 när det äntligen var tid för mig att äta. Och sen bara stannade den och dog totalt. Tack för den, liksom.

Så nu har vi faktiskt redan ätit middag, ska bli spännande hur kvällen ska gå sen. Tacos vart det eftersom vi hade tagit fram köttfärs till tacopaj men ingen orkade göra paj idag. Men det var goooott! Ska starta en tvätt inom det närmsta, kolla bloggar och bara njuta av några timmar till denna dagen.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Det har jag undrat många gånger - varför dagen helt plötsligt går sakta då man jobbar kortare pass :O



Tänk vad bra dem andra har det, på "ditt" JYSK. Alltid ställer du upp och alltid kan dem vara hemma om dem blir sjuka.. Du Är Så Bra!

2009-08-24 @ 23:12:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0