På begäran!

Jasas: Aww, tack :) Jag tyckte faktiskt också att det blev himla bra! Egentligen vill jag ha liiiite kortare, men det får bli nästa gång det ska klippas. Och tack för alla söta kommentarer, gulle!





Ojdå, här var det inte mycket bloggat ser jag. Whops?

Jag har liksom fastnat i Sims och Farmville. Har suttit och buggit i båda, hah! Både hus och gubbar i Sims dock. Så tråkigt i trean bara att man inte bara kan "ploppa in" och ge dom massa pengar och bygga ett hus som passar dom (nu när man kan göra personligheter på ett annat sätt) så man blir så begränsad.

Annars så gick dagen igår rätt bra. Kändes konstigt på nå vis när jag inte varit där på en vecka. Och man hänger ju inte med, det kommer in eller ringer kunder och man har ingen aning om vad det handlar om.

Ska faktiskt jobba imorgon också, heldag dessutom. Hujedamig! Öppnar med Rebecca och stänger med chefen. En speciell blandning, kan man säga. Och så är Maria där, vår "praktikant". Minns inte exakt, hon var där i våras också, men hon går nån skola om eget företagande och är hos oss för att lära sig om stuff.

Så, är du nöjd Hanna? :) Så mycket annat på hjärnan nu så det blir tomt när jag ska skriva här.....

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Skit nu i dem dära spelen och blogga, blogga, blogga! (jag vet, jag är ego) :D



Tycker håret blev tokbra! Duktig din mamma är, glömde jag skriva!



Härligt att du ska jobba, och heldag dessutom! Wiho!

2009-08-18 @ 18:59:40
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hoppas din dag imorn blir bra kramar

2009-08-18 @ 21:00:29
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0