Nu kör vi så dammet yr och svetten sprutar

Strax, pyttestrax ska jag sätta på musik och börja städa. Min resa börjar i badrummet och Oscars har redan börjat i köket. Jag har nog inte lyft en hand för att städa dom senaste veckorna, det är Oscar som skött det. På gott och ont - haha!

Vi är väl kanske inte riktigt överrens om hur saker ska göras, och när dom behövs göras. Men nu är jag back on track och efter att allt blivit i ordning, orkar jag ha koll så han gör rätt i fortsättningen.

Städlusten försvann, men nu vill jag städa för att få rent och fint så vi får väl se hur länge jag vill det? Jaja, annars får man köra på ren envishet. Och svett, för varmt är det idag också. Men helt okej,

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Jag funderar också på att städa :)

2009-08-08 @ 14:45:46
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Jag orkar bara ta disken, resten får vänta.

2009-08-08 @ 15:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0