Morgonkvist

Jasas: Jaa, så dom man är för egentligen vet man ju att han ska somna snart men så "måste" man bara säga det. "MEN DU FÅR INTE SOMNA NUU!" och så kan han inte vakna, hah!
Vad bra, nu får du läsa om det cirkus 14 söndagar fram då!





Göttilöttimorri. Typ så.

Idag är jag faktiskt rätt pigg. Vi blev lite sena i säng igår, så sent som 22.30 faktiskt! Blev att vi såg färdigt den där, vad den nu hette Stefan & Krister.

Så nu ska jag koka mig lite ägg och äta frukost om en stund så jag är mätt i magen fram tills lunch på jobbet. Önskar bara vädret kunde peppat lite mer men va fan, jag får väl stråla istället för solen då!

Jaao... (på lite skånska) Det var väl det (inte skånska). Hade inte så möe o säg, faktiskt. Ha en bra dag och sånt där. See you later alligater!

Kommentarer
Postat av: Marina

ha en bra dag på jobbet kram

2009-08-31 @ 10:02:26
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Du strålar alltid så det räcker och blir över :D

2009-08-31 @ 15:38:25
Postat av: JASAS.se

Lite sent, så jag HOPPAS att du HAFT en bra dag :)

2009-08-31 @ 20:41:25
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0