Mobilbloggning

JAHA, DET HäR FUNKADE JU OCKSå. DOCK MED STORA BOKSTäVER FöR ANNARS MåSTE JAG TRYCKA IN EN KNAPP FöR VARJE BOKSTAV. SOM MED å ä ö MEN DOM BLIR AV NåN ANLEDNING SMå. HAH, SKULLE SAGT ATT JAG LETADE EFTER ENTER BLAND SYMBOLERNA MEN HANS TELEFON äR JU SåN MED TANGENTBORD Så ENTER FINNS MED DäR. DUMMA MIG, LIKSOM. MEN Så FUNKADE INTE DET! Så DET BLIR LA INTE Så MYCKET MER. äR Så JOBBIGT ATT LäSA EN LåNG TEXT, äNNU VäRRE UTAN STYCKEN, HEHE. OCH Så MED STORA BOKSTäVER DESSUTOM. NEJ JAG SKULLE BARA SE OMM DET FUNKADE OCH HUR DET BLEV. LITE TIDSFöRDRIV NäR JAG, SUPRISE SUPRISE, INTE KAN SOVA. FöRDELEN äR JU ATT VI LA OSS Så TIDIGT Så äVEN OM DET DRöJER LITE BLIR DET HYFFSAT TIDIGT. NEJ, JAG TACKAR FöR MIG IGEN OCH öNSKAR GOD NATT OXH GOD MORGON!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Hih, vilken lustig text :D Var liksom lite.. hum.. fel att skriva, men lite störd :P

2009-08-28 @ 23:05:22
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0