Mage, eller nåt

Anneli: Nej, sömnen behövdes väl men tyvärr hamnade den på fel tillfälle. Peppar, peppar så är jag fortfarande trött men det ska ju hålla i sig tills jag hamnar i säng också. Rätt snart, men ändå. Jaja, ibland är man pappskalle.

Chathrine: Gu så bra! Nu ska jag försöka komma ihåg det (inte för att jag kom ihåg att fråga Oscar, hehe) men då har jag koll för stunden. Är så värdelös på geografi och vad som är vad när man säger sånt.





Uuuj vad det bubblar i min mage. Har haft ont i den hela kvällen nu tycker jag. Tänkte först att det var för att jag inte ätit men då brukar det gå över sen. Blah.

Hoppas det inte var för att jag åt en gammal naturdiet till lunch. Tänkte att ah, det var ju maj 2009 den gick ut så hur jävla farligt kan det vara? Det är ju obruten förpackning, hähä men det känns inte som att det borde bli så här? Och den smakade inget konstigt? Ja, inte mer än vanligt.

Ne, nu tänkte jag hoppas att Framville blir klart asap så jag kan hoppa i bingen för än så länge är jag trött. Konstigt nog, men trött. Och så glömde jag igen, så nu tackar jag för mig och säger natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihihi, "inte mer än konstigt iaf".



Nu sa Björn "Hon Jenni med i?" :P För jag sa "Hon är så go, lilla Jenni", så sa han då "Hon Jenni med i?" :D

2009-08-28 @ 22:59:57
Postat av: JASAS.se

Woops, glömde mitt namn. Ville bara skriva här och spara uppgifterna så att jag inte glömmer det i nästa inlägg ;D

2009-08-28 @ 23:04:36
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0